VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) poskytovatele Mgr. Petr Knot, IČ: 17239290, sídlem Tupesy 192, 687 07 Tupesy (dále jen „Poskytovatel“) upřesňují a vymezují prodej poukazů Poskytovatele prostřednictvím internetových stránek Poskytovatele, potažmo postup uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a objednatelem služby (dále jen „Účastník“), a s tím související proces uplatnění poukazů a poskytnutí služeb týkajících se střelby z palných zbraní Poskytovatele. Pokud je účastník podnikatelem, nevztahují se na něj ta část ustanovení těchto VOP, vyplývající z ustanovení českého právního řádu ve vztahu k ochraně spotřebitele.

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Poskytovatel je fyzickou osobou podnikající, poskytující služby na základě příslušných živnostenských oprávnění. Adresa a identifikační údaje Poskytovatele jsou uvedeny v záhlaví těchto VOP. Poskytovatele lze také kontaktovat na mailu info@funshooting.cz

1.2 Poskytovatel provozuje internetový obchod  https://www.funshooting.cz, kde je realizován prodej poukazů. Poukazy jsou vždy spojeny s konkrétním vybraným datem s tím, že poskytnutí služby probíhá na střelnici Salaš u Velehradu, souřadnice 49.1303822N, 17.3707642E. Na střelnici bude ve stanovený termín Účastníkovi oproti uplatnění poukazu poskytnuta služba spočívající v umožnění střelby z palných zbraní v rozsahu dle zakoupeného balíčku pod dohledem střeleckého instruktora.

1.3 Na základě poptávky zaslané na mail info@funshooting.cz, případně telefonicky na uvedené kontaktní číslo, je možné zakoupit i dárkový poukaz, nenavázaný na konkrétní datum, s dobou platnosti 1 rok. Takový poukaz je nutné v době jeho platnosti, ideálně v její první polovině, rezervovat na konkrétní termín, vybraný z nabídky v kalendáři akcí, a to písemně na mail info@funshooting.cz, případně telefonicky na uvedeném kontaktním čísle.

1.4 Stejně tak je možné v případě uzavřených skupin na základě poptávky, zaslané na mail info@funshooting.cz, případně telefonicky na uvedené kontaktní číslo, uzavřít smlouvu dle individuálně připravené nabídky, kdy součástí mohou být kromě střelby z palných zbraní i doprovodné aktivity a služby. ( například doprava na místo, catering, řízené degustace apod.).

1.5  Účastník je povinen sám posoudit jeho zdravotní a fyzickou způsobilost ke střelbě z palných zbraní, neboť k uplatnění poukazu existují jistá zákonná omezení týkající se věku (více než 10 let), nulové tolerance k alkoholu, návykových látek, léků ovlivňujících pozornost, schopnost bezpečné manipulace se zbraní apod. Účastník podstupuje střelbu z palných zbraní zcela ze své vlastní vůle a na svou vlastní odpovědnost a je si vědom možnosti vzniku újmy na zdraví, v krajním případě smrti. Pokud Účastník nebude v den konání samotné střelby tyto podmínky splňovat a umožnění střelby z palných zbraní by vedlo k porušení obecně závazných předpisů ze strany Účastníka, Poskytovatel uplatnění poukazu Účastníkovi neumožní a poukaz bez náhrady propadá.

  1. ZVLÁŠTNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY – BEZPEČNOSTNÍ SDĚLENÍ

2.1 Tyto VOP upravují obecné otázky vztahu mezi stranami a podrobnosti ohledně poskytování služeb Poskytovatele. Účastník bere na vědomí, že vedle těchto VOP jsou součástí smluvního vztahu, resp. těchto VOP, také zvláštní obchodní podmínky – bezpečnostní sdělení („Bezpečnostní sdělení“). Účastník se zavazuje podrobně se před uzavřením smlouvy seznámit se zněním Bezpečnostního sdělení, a řídit se jím

2.2 V případě, že má Poskytovatel poskytnout plnění třetí osobě, typicky nákup poukazu jako dárku, zavazuje se Účastník tuto osobu podrobně seznámit se zněním Bezpečnostního sdělení a umožnit jí využití služby pouze v případě, že je tato třetí osoba zjevně schopna Bezpečnostní sdělení pochopit a pravidly v něm uvedenými se řídit. Toto platí obzvlášť v případě nezletilých starších 10 let, kdy při je při využití služeb poskytovatele touto nezletilou osobou vždy nezbytná přítomnost zákonného zástupce, který za nezletilou osobu odpovídá.

2.3 Poskytovatel výslovně upozorňuje Účastníka na existenci rizik souvisejících s poskytovanou službou a povinnost užívání ochranných prostředků. Účastník bere na vědomí, že účast na činnosti zahrnující střelbu z palné zbraně s sebou vždy nese potenciální nebezpečí smrti, poranění či vzniku jiné újmy, a to bez ohledu na míru snahy o zajištění bezpečnosti ze strany Poskytovatele. Účastník prohlašuje, že se toto riziko rozhodl nést vědomě a ze své svobodné vůle. Rizika jsou podrobně popsána v rámci Bezpečnostního sdělení.

 

  1. SDĚLENÍ PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

3.1  Smlouva, k níž se vážou tyto obchodní podmínky, je uzavírána výhradně distančním způsobem při použití elektronických prostředků. Účastník souhlasí s tím, aby mu Poskytovatel poskytoval informace sdělované spotřebiteli při uzavírání smluv mimo obchodní prostory podnikatele na svých internetových stránkách.

3.2 VOP a Bezpečnostní sdělení Poskytovatel uveřejňuje na svých internetových stránkách.

3.3 V zájmu řádného poskytování služeb je Účastník povinen Poskytovatele bez zbytečného odkladu informovat o skutečnostech, které mají nebo mohou mít podstatný vliv na poskytování služeb.

3.4 Poskytovatel dle tohoto článku Účastníkovi jakožto spotřebiteli v souladu s § 1811 odst. 2 a § 1820 odst. 1 občanského zákoníku sděluje následující skutečnosti:

3.5 Služba, kterou Poskytovatel nabízí, spočívá v umožnění střelby z palných zbraní pod odborným dohledem instruktora na k tomu účelu schválené střelnici. Součástí služby není doprava na místo poskytnutí služby, pokud si strany nedohodnou jinak. Účastníkovi pro uskutečnění činnosti jsou poskytovány ochranné pomůcky v podobě chrániče sluchu a ochranných brýlí. Dle vlastního uvážení a případné větší citlivosti na hluk je možné ke sluchátkovým chráničům sluchu použít dále kombinaci s tzv. špunty do uší, které si však v případě zájmu zajišťuje účastník sám. Účastníkovi je dále poskytnuta obecná instruktáž ohledně bezpečné manipulace se zbraní a pravidel bezpečné střelby.

3.6 Cena služby je uvedena na internetových stránkách Poskytovatele, kdy cena konkrétních služeb odpovídá nominální hodnotě k nim vázaných poukazů (balíčků)  a platba je prováděna zásadně bezhotovostně (bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury). Cena je konečná, Poskytovatel není plátcem DPH. V ceně je zahrnuto zapůjčení zbraní pod dohledem instuktora, střelivo, pronájem střelnice, instruktáž ohledně bezpečného zacházení se zbraněmi a zapůjčení ochranných pomůcek. Poskytovatel může v rámci poskytování služby nabídnout možnost rozšíření balíčku o více zbraní či více nábojů. Takové rozšíření nespadá do ceny poukazu a účastník je povinen dohodnutou cenu uhradit v hotovosti na místě.

3.7 Je-li Účastníkem spotřebitel, má právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne následujícího po dni doručení poukazu. Odstoupení se provádí písemně formou zaslání emailem na adresu info@funshooting.cz V případě odstoupení dle tohoto odstavce Společnost vrátí Účastníkovi uhrazené prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů. Účastník nemůže odstoupit dle tohoto odstavce, pokud před odstoupením Účastníka a dle pokynu Účastníka (rezervace) Poskytovatel již započal s poskytováním služeb (a to i v případě, pokud se účastník nedostaví v rezervovaném čase na místo poskytování služeb).

3.8 Účastníkovi náleží práva z vadného plnění dle obecné úpravy v občanském zákoníku. Účastník bere na vědomí, že jako vadu plnění není možné uplatnit nemožnost využití některé ze zbraní v balíčku, způsobenou její poruchou. V takovém případě bude střelba z této zbraně účastníkovi kompenzována nabídkou zbraně obdobné kvality a ráže, případně adekvátním navýšením počtu výstřelů z některé z jiných zbraní v balíčku.

3.9 Účastník musí poukaz uplatnit ve vybraném termínu. Pokud nedojde k jeho uplatnění a poskytnutí služby v objednaném termínu a ani v souladu s bodem 6.1 těchto VOP nedojde ke změně termínu, cena poukazu se Účastníkovi ani z části nenahrazuje a propadá ve prospěch poskytovatele.

  1. PROCES UZAVŘENÍ SMLOUVY A UHRAZENÍ KUPNÍ CENY

4.1 Účastník na internetových stránkách Poskytovatele provede výběr poukazu konkrétního balíčku služeb. Vyplněním a odesláním kontaktních údajů a výběrem balíčku na stránkách poskytovatele účastník potvrzuje svůj bezpodmínečný souhlas s VOP a Bezpečnostním sdělením.   Poskytovatel v návaznosti na to Účastníkovi neprodleně na Účastníkem uvedený email potvrdí obdržení objednávky. Toto potvrzení nepředstavuje uzavření smlouvy.

4.2 Následně Účastník obdrží formou emailu zálohovou fakturu, na jejímž podkladě provede úhradu ceny poukazu. Cena poukazu je konečná, Poskytovatel není plátcem DPH.

4.3 Po bezvadné úhradě celé ceny Účastníkem Poskytovatel zašle Účastníkovi poukaz v nominální hodnotě odpovídající uhrazené ceně, a to emailem na emailovou adresu, uvedenou účastníkem v kontaktním formuláři. Tímto okamžikem dojde k uzavření smlouvy. Současně s poukazem obdrží Účastník i fakturu.

4.4 Poukaz představuje oprávnění Účastníka na poskytnutí služby spočívající v umožnění střelby z palných zbraní pod dohledem instruktora v místě a čase, uvedeném na poukazu.

4.5 V případech dle bodu 1.3 a 1.4 těchto VOP, dochází k uzavření smlouvy v okamžiku uhrazení zálohové faktury za dohodnuté služby či poukaz.

  1. DOBA PLATNOSTI SMLOUVY, RESP. POUKAZU A MOŽNOST PRODLOUŽENÍ POUKAZU

5.1 Poukaz je možné využít pouze v termínu, uvedeném na poukazu, pokud nedošlo ke změně termínu v souladu s odstavce 6.1 nebo se nejedná o poukaz dle ustanovení odstavce 1.3 těchto VOP. Poukaz je možné využít jednou osobou, nebo dvěma osobami, nebo maximálním počtem osob uvedeným na poukazu. Po zaevidování Účastníka nebo Účastníků do Knihy střeleb, nebo jiného dokumentu popsaného Provozním řádem  střelnice, nelze jednotlivé Účastníky na střelišti nahradit žádným jiným zájemcem.

5.2 Účastník je povinen hodnotu poukazu využít výlučně využitím služeb umožnění střelby z jedné, nebo více zbraní pod dohledem instruktora. Účastník nemá nárok na výměnu poukazu za peníze.

5.3 Účastník nemůže odstoupit od smlouvy ve smyslu § 1837 písm. j) občanského zákoníku.

5.4 V případě, že se Účastník na objednaný termín nedostaví, nebo se dostaví s více než 20 minutovým zpožděním,  poukaz bez náhrady propadá. 

  1. PROCES REALIZACE SMLOUVY

6.1 Účastník je povinen dostavit se na střelnici ve vybraném termínu a čase, kde mu bude Poskytovatelem poskytnuta služba v dohodnutém rozsahu dle konkrétního zakoupeného poukazu (balíčku), případně dle rozsahu, dohodnutého v individuální nabídce. Účastník si již v rámci výběru konkrétního balíčku vybírá i termín konání akce (s výjimkou dárkových poukazů, objednaných individuálně dle ustanovení 1.3 těchto VOP) , na které poukaz uplatní. V případě, že by se z vážných důvodů na straně účastníka nemohl tento v konkrétním termínu zúčastnit, je oprávněn nejpozději 7 dnů před původně vybraným termínem požádat Poskytovatele o změnu termínu na jiný termín, uvedený v sekci kalendář akcí, na internetových stránkách poskytovatele. Taková změna je možná pouze jednou pro konkrétní poukaz. Pokud by byla žádost o změnu termínu zaslána později a účastník se v původním rezervovaném termínu nedostavil, poukaz bez náhrady propadá. Za vážné důvody budou poskytovatelem považovány zejména nemoc, zranění, služební cesta apod.)

6.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně zrušit Účastníkem rezervovanou akci a to z jakéhokoliv důvodu či bez uvedení důvodu. Případné zrušení Poskytovatel oznámí na Účastníkem uvedený email, případně také telefonicky. V takovém případě dojde k automatickému prodloužení platnosti poukazu o jeden rok ode dne, kdy měla zrušená akce proběhnout a účastníkovi vzniká nárok na výběr jiného termínu, který je povinen dohodnout písemně či telefonicky s poskytovatelem.

6.3 V případě, že se Účastník na akci nedostaví, nemá nárok na vrácení peněz ani na poskytnutí nového termínu.

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1 V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Účastníkem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Účastník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 1, 120 00

E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

7.2 Tyto VOP včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1.7.2022, přičemž jsou k dispozici  elektronicky na internetových stránkách Poskytovatele.

  V Tupesích dne 1. 7. 2022

                                                                                           Mgr. Petr Knot

cookie

Používáme cookies

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.

Souhlasíte s používáním cookies?

Ano, souhlasím Nesouhlasím Nastavení
close

Používáme cookies

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies. Souhlasíte s používáním cookies?

Nezbytné (technické)

Tyto cookies pomáhají s tím, aby byly webové stránky použitelné. Poskytují základní funkce jako je navigace na stránce nebo změna rozlišení prohlížeče dle velikosti vašeho zařízení. Bez těchto souborů nemůže web správně fungovat. Používáme krátkodobé (session cookie) – vymažou se z vašeho počítače po zavření prohlížeče.

Preferenční (funkcionální)

Preferenční soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se webová stránka chová nebo vypadá jako je váš preferovaný jazyk nebo region, ve kterém se nacházíte.

Statistické (výkonnostní)

Tyto soubory cookie pomáhají vlastníkům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami tím, že shromažďují a hlásí informace, často anonymně.

Reklamní

Reklamní soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků a jejich chování. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a proto jsou hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

close

Cookies

Tento web používá soubory cookie a z hlediska zákona se jedná o osobní údaje. Správcem těchto osobních údajů je ......

Další detailní informace o tom, jak nás můžete kontaktovat a jak zpracováváme osobní údaje (včetně cookies), se dozvíte v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který najdete na našem webu.

Obecně o cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou používat webové stránky k mnoha účelům, např. k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií nebo analýze návštěvnosti, některé slouží k tomu, aby si webová stránka pamatovala vaše preference. Tyto soubory se ukládají do vašeho zařízení (např. do počítače, tabletu nebo mobilního telefonu). Každá webová stránka může do vašeho prohlížeče odesílat své vlastní soubory cookies pouze v případě, pokud to umožňuje nastavení vašeho prohlížeče.

Zákon stanoví, že můžeme na vašem zařízení ukládat soubory cookie, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek (viz sekce Nezbytné cookies), a to bez vašeho souhlasu, na základě tzv. oprávněného zájmu. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme váš souhlas, jehož plný text najdete zde, a který můžete kdykoliv odvolat pomocí tohoto formuláře.

Druhy cookies

Cookies se dělí podle účelu, k jakému jsou využívány a ta takto:

Nezbytné (technické)

Tyto cookies pomáhají s tím, aby byly webové stránky použitelné. Poskytují základní funkce jako je navigace na stránce nebo změna rozlišení prohlížeče dle velikosti vašeho zařízení. Bez těchto souborů nemůže web správně fungovat.

Tyto cookies lze blokovat (zakázat), ale část stránek se vám nemusí zobrazovat správně, některé části dokonce nemusí fungovat. Návody pro nejčastěji používané prohlížeče najdete zde:

Preferenční (funkcionální)

Preferenční soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se webová stránka chová nebo vypadá jako je váš preferovaný jazyk nebo region, ve kterém se nacházíte.

Statistické (výkonnostní)

Tyto soubory cookie pomáhají vlastníkům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami tím, že shromažďují a hlásí informace, často anonymně.

Reklamní

Reklamní soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků a jejich chování. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a proto jsou hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Seznam cookies

Na našem webu využíváme jak naše vlastní cookies, tak cookies třetích stran, jejichž vlastní zásady zpracování uvádíme zde:

Vypracovala advokátní kancelář Petráš Rezek

close

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Identifikace správce: ......

V souladu s ustanoveními Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „Nařízení“) souhlasím tímto s tím, aby výše uvedená společnost (dále jen „správce“) zpracovávala mnou poskytnuté osobní údaje (dále jen osobní údaje), a to:

  • cookies

pro účely:

  • statistické(1) (např. doba vaší návštěvy našich stránek, nejčastěji používaná část webu apod.)
  • preferenční (např. identifikace prohlížeče, jazykové nastavení apod.)
  • marketingové a reklamní (např. personalizace reklamy, statistika vyhledávání apod.)
  • ostatní (jiné nezařazené technické účely)

Souhlas je možno nastavit pro všechny (tlačítko Ano, souhlasím) nebo pouze pro některé účely (zaškrtnutím příslušné části), případně je možné zamítnout vše (tlačítko Nesouhlasím).

Při udělení souhlasu smarketingovými a preferenčními cookies může docházet k profilování.

Poskytnutí údajů k účelům zpracování dle tohoto souhlasu je dobrovolné.

Beru na vědomí, že mám právo:

  • požadovat přístup k mým osobním údajům,
  • požadovat opravu či výmaz mých osobních údajů,
  • požadovat omezení zpracování,
  • vznést námitku proti zpracování,
  • na přenositelnost osobních údajů,
  • podat stížnost proti zpracování osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Byl/a jsem poučen/a, že mám v souladu s Nařízením právo kdykoliv odvolat svůj souhlas odvolat pomocí tohoto odkazu.

Veškeré informace včetně možnosti výkonu svých práv, způsobu odvolání souhlasu a doby uložení jednotlivých cookies najdete v dokumentech Cookies a Zásady ochrany osobních údajů, které najdete na našem webu.

(1) Zpracování statistických cookies je naším oprávněným zájmem. Zaškrtnutím příslušné části zde můžete uplatnit námitku proti tomuto zpracování a zastavit jejich zpracování.